INTER-OPTYK
Regulamin Akcji Promocyjnej „BLACK WEEK”
Regulamin określa zasady organizacji i prowadzenia Akcji Promocyjnej „BLACK WEEK”.
(zwana dalej Akcja promocyjna),której Organizatorem jest Inter Optyk Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w Andrychowie, Plac Adama Mickiewicza 3. Dane rejestrowe spółki: (NIP: 5512620783, KRS: 0000536675).
I. Czas trwania Akcji promocyjnej: od 11.2024 r. do 30.11.2024 r.
II. Miejsce prowadzenia Akcji promocyjnej:
Akcja prowadzona jest w salonach stacjonarnych Inter-Optyk
III. Zasady korzystania z promocji „BLACK WEEK”
-
- Akcja skierowana jest do dowolnej osoby fizycznej, będącej klientem salonu optycznego Inter-Optyk (zwana dalej jako „Uczestnik”), która w okresie jej obowiązywania dokona zakupu opraw korekcyjnych lub okularów przeciwsłonecznych.
- W ramach Akcji promocyjnej udzielane są rabaty w wysokości maksymalnej do -50%, w zależności od wybranego modelu. Informacja o produktach objętych rabatem i wysokość rabatu dostępna jest w salonach Inter-Optyk, u pracowników salonu.
- Cena pierwotna od której udzielany jest rabat w ramach Akcji promocyjnej widoczna jest na metce dołączonej do oprawy korekcyjnej / okularów przeciwsłonecznych.
- Uczestnik Akcji promocyjnej może skorzystać z niej wielokrotnie w wyznaczonym czasie jej trwania.
- Rabaty w ramach Akcji Promocyjnej BLACK WEEK łączą się z innymi promocjami, czy ofertami przedstawionymi przez Organizatora, chyba że postanowienia regulaminów tych akcji promocyjnych, programów, bądź ofert stanowią inaczej i określają zasady i warunki łączenia się.
- Kwota udzielonego rabatu w ramach Akcji promocyjnej nie podlega wymianie na środek pieniężny, voucher, itp.
IV. Reklamacje i adres do korespondencji
-
- Wszelkie reklamacje, dotyczące Akcji promocyjnej można zgłaszać pisemnie, przesyłając korespondencję pod adresem: Plac Adama Mickiewicza 3, 34-120 Andrychów lub za pośrednictwem poczty e-mail – adres mailowy Organizatora: reklamacje@interoptyk.com.pl, z dopiskiem „Reklamacja – BLACK WEEK”.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie do salonu reklamowanej oprawy korekcyjnej/okularów przeciwsłonecznych wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura).
- Reklamacje są rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora. O wyniku reklamacji osoba składająca reklamację zostaje powiadomiona w takiej formie jak zgłoszono reklamację.
- Regulamin jest dostępny w każdym Salonie Inter-Optyk oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej Organizatora pod adresem: interoptyk.pl
V. Postanowienia końcowe Regulaminu
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, w tym wydłużenia, bądź skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym terminie. Informacja o zmianie Regulaminu (jak i zmieniony Regulamin) zostanie udostępniona, do wglądu w salonach Organizatora. Zmiana Regulaminu nie będzie naruszała praw, nabytych przez Uczestników na podstawie dotychczasowych postanowień.
VI. Regulamin podlega przepisom prawa
VII. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Inter-Optyk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 34-120 Andrychów, Plac Adama Mickiewicza 3. Administrator to podmiot, który decyduje o celach i środkach przetwarzania danych osobowych. Informacje dotyczące polityki przetwarzania danych osobowych RODO znajduje się na stronie internetowej Organizatora www.interoptyk.pl w zakładce INFORMACJE – RODO.